close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

חברת התיירות הכשרה שניצחה את הקורונה

יוחנן הרריא אב, תשפ22/07/2020

הקורונה הובילה לקיפאון בענף התיירות שכעת מתחיל לשוב לפעול באופן הדרגתי ואיטי. בעוד רוב חברות תעופה מקורקעות וחברות הנופש יצאו לפגרה, וחלק מבתי המלון סגורים – צוות העובדים של שינפלד תיירות לא מוותרים לקורונה ועסוקים מסביב לשעון, מחזירים כסף ללקוחות שחופשתם בוטלה, ומתכננים חופשות ליעדים שבע"ה יפתחו אחרי הקורונה. על הדרך הם גם מפעילים קייטרינג כשר שהפך לסיפור הצלחה

תגיות:
צילום: יח"צ

שינפלד מחזירים כסף על חופשת

פסח שבוטלה

אלפי לקוחות שינפלד תיירות ציפו לחופשת פסח שתוכננה להיות בשרתון רודוס ביוון. שינפלד השקיעו מאמצים רבים להפיק חופשת פסח כשרה אך כשהתחילה הקורונה חופשה זו בוטלה עם הקפאת ענף התיירות. חברה מקצועית כמו שינפלד נקטו גישה אחראית – הם דאגו להקטין אצל הלקוחות את החששות, הספקות וחוסר הוודאות, והחזירו ביוזמתם כסף לאנשים. כתוצאה מכך הלקוחות מעריכים מאד את החזרת הכסף, פעולה שלא מובנת מאליה. בימים אלו כולם מקווים שבע"ה כשהקורונה תיגמר והטיסות ישובו לפעול, צפוי גל של לקוחות חוזרים שסקרנים לגלות עם איזה נופש כשר שינפלד יפתיעו אותם בחופשתם הבאה.

שינפלד תיירות יקפידו על כל הנחיות ותקנות הקורונה

ציבור הנופשים חולם על חופשה בחו"ל, לטוס לכמה ימי התאווררות מהקורונה, ובעוד שאת הקיץ פספסנו חגי תשרי עדיין לפנינו. נכון להיום עוד לא פורסם תאריך יציאה מוגדר לפתיחת ענף התיירות. כבר מובן לכולם שהקורונה תישאר איתנו גם בשנה הבאה, ובינתיים בשינפלד מנצלים את ההפוגה לתכנן קדימה חופשה כשרה ברמה גבוהה, במסגרת שגרת הקורונה החדשה. הם כבר מתחילים ליצור קשר עם נציגי תיירות ובתי מלון במדינות שיש בהן תחלואה נמוכה, אתרי נופש כמו איי יוון, קפריסין, כרתים, אתונה, לרנקה, ומדינות נוספות באזור הים התיכון. לנוסעים מובטח שהמטוסים יעברו חיטוי יסודי לפני כל המראה הלוך וחזור, ותנאי הטיסה ישתנו בהתאם לתקנות החדשות.

שינפלד ימשיכו להגיש אוכל כשר של שפים זוכי פרסים

לפחות כשאוכלים לא צריך לשים מסיכת קורונה, וזה דבר מצויין כי בחופשות של שינפלד תיירות אוכלים הרבה! בהתאם לתקנות חדשות בטרם תיכנסו לחדר האוכל איש צוות בכניסה ימדוד חום ורק אז תתיישבו ליד שולחן. בחדרי האוכל השולחנות ניצבים במרווחים של שני מטרים, כי ככה"נ הבופה יבוטל בחלקו או רובו, והאוכל מוגש על פי ההנחיות. שפים זוכי פרסים של שינפלד תיירות ימשיכו כמו תמיד להכין תפריט כשר מדהים ומגוון הכולל דגים, בשרים, תוספות, סלטים, מרקים, קינוחים, מעדנים – שיוגשו במנות קטנות ארוזות אישיות. מסתמן שחלק מהאורחים ירגישו בטוחים יותר בחדרם על פני אכילה משותפת בחדר האוכל, ולהם ידאגו להגשה ברום סרוויס תוך שמירה על הכשרות, האיכות והכמות שהפכו לשם דבר אצל שינפלד. יעשו התאמות קורונה בטרקלין האירי המפורסם של שינפלד שמציע כיבוד ושתייה במהלך היום. הלקוחות של שינפלד בע"ה תמיד יהיו בריאים ושבעים.

בטחון ובריאות הנופשים לפני הכל!

זו תקופה של דיונים ותכנונים ובשינפלד בודקים כיצד יפעלו בתי המלון בעידן הקורונה? שינפלד בוחרים את בתי המלון לפי המיקום ורמת השירות, ומהיום זה נקבע גם על פי איכות החיטוי והניקיון. שיתופי פעולה של שינפלד עם רשתות בינלאומיות כמו הילטון ושרתון הם יתרון גדול לנוסעים – אלו בתי מלון עם מוניטין רב שנים וצוותים גדולים ומנוסים, ומקפידים שם על כללי היגיינה ועומדים בכל התקנות של משרד הבריאות. בבתי המלון יבצעו לאנשי הצוות בדיקות חום ובדיקות קורונה באופן יומי. נופש כשר בחו"ל ייראה שונה ממה שהכרנו ויכלול נהלים חדשים למשל ניקוי וחיטוי 24/7 בכל האזורים הציבוריים, אם זה המעליות, הלובי וחדרי האוכל. יבצעו חיטוי של משטחים כמו כיסאות, שולחנות, כיורים ועוד. החלפת מצעים חדשים ומגבות תתבצע פעם ביום ואולי יותר, ובכל פינות המלון יהיו עמדות אלכוג'ל. שינפלד תיירות ימנו אחראי קורונה שכל תפקידו לעבור בין האורחים ולצמצם את שהותם במקומות סגורים (בלובי, בספא) ולעודד אותם להיות במקומות פתוחים (מרפסות, בריכה) תוך שמירת מרחק ולבישה של מסיכת פנים.

שינפלד פותחים קייטרינג כשר שהפך לסיפור הצלחה

ימים יגידו מתי יפתחו את נתיבי הטיסות וימצאו חיסון לקורונה, אבל בינתיים קורים בשינפלד דברים טובים אחרים. הסגר של פסח הותיר את כולנו בבתים עם המשפחה הגרעינית (במקום לטוס לחו"ל), אולם שינפלד דאגו שלקהל לקוחותיהם יהיה מה לאכול בזמן החג. לראשונה בהיסטוריה השפים של שינפלד הכינו ארוחות ומנות כשרות לפסח שהגיעו עם שליחים ללקוחות הביתה. בזמן שהציבור היה טרוד בענייני קורונה, נחסך מהם זמן יקר של קניות, בישולים וניקיונות – מאות אנשים נכנסו לאתר הזמנות אונליין ובחרו מה הם מעוניינים לאכול בפסח. שינפלד הפעילו מערך משאיות קירור לכל רחבי הארץ, ופתאום כל השפע הקולינרי של שינפלד הוגש על שולחן החג בבתים רבים בישראל. חגיגת טעמים, מנות שמעוררות חשק לשמוח סביב שולחן החג, ומגוון שלא ניתן למצוא באף קייטרינג אחר. במקרה והקורונה תחליט להישאר אתנו גם בתקופת חגי תשרי, הקייטרינג הכשר של שינפלד ישוב לפעול עם אוכל כשר וטעים לראש השנה וסוכות, בלי פשרות על איכות ושירות.

הוסף תגובה
צילום: יח"צ
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה